System zarządzania jakością na przykładzie Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Architektury Urzędu Miejskiego w XYZ

5 marca 2019 Wyłączono Przez administrator

Wstęp………… 5

Rozdział 1
Procedury wdrożenia i otrzymania certyfikatu jakości (normy ISO)

1. Definicja jakości i system zarządzania jakością………… 7
2. Pojęcie TQM …………8
3. Definicja i cel normy ISO………… 9
4. Certyfikat ISO………… 14
5. Normy ISO …………14
6. Przebieg procesu otrzymania certyfikatu ISO 9000………… 16
7. W.edwards deming i jego 14 zasad …………18
8. Rola dokumentacji w systemie zarządzania jakością………… 20
9. Księga jakości………… 21
10. Polityka jakości………… 22

Rozdział 2
Funkcjonowanie normy iso 9001-2000 w urzędzie miejskim w Sochaczewie

1. Organizacja i działalność urzędu………… 24
2. Podstawowe cele polityki jakości w urzędzie miejskim w Sochaczewie …………27

Rozdział 3
System zarządzania jakością i jego zastosowanie w wydziale gospodarki przestrzennej i architektury urzędu miejskiego w Sochaczewie

1. System zarządzania jakością………… 30
1.1. Zarządzanie procesami…………. 31
1.2. Dokumentacja systemu zarządzania jakością …………. 34
1.3. Odpowiedzialność i usprawnienia kierownictwa urzędu miejskiego…………37
1.4. Planowanie systemu zarządzania jakością…………37
1.5. Odpowiedzialność, uprawnienia i komunikacja…………38
2. Zarządzanie zasobami jako podstawowy element systemu zarządzania jakością
2.1. Zarządzanie personelem…………. 40
2.2. Zapewnienie odpowiedniej infrastruktury…………41

3. Realizacja uslug świadczonych klientowi wydziału gospodarki przestrzennej i architektury………… 42
3.1. Procesy związane z klientem…………. 42

Rozdział 4
Zarządzanie jakością w ocenie klienta i pracownika urzędu miejskiego

1. Metoda badawcza oraz charakterystyka próby badawczej………… 46
2. Analiza wyników badań………… 49
2.1. Ocena pracy po wdrożeniu systemu iso – opinie pracowników …………. 50
2.2. Ocena pracy po wdrożeniu systemu iso – opinie klientów…………. 50
3. Ocena wdrożenia systemu przez jednostkę wydającą certyfikat – certyfikat systemu zarządzania jakością………… 51

Podsumowanie …………52
Załącznik 1. …………53
Załącznik 2. …………62
Załącznik 3. …………73
Załącznik 4. …………76
Bibliografia………… 77