System zarządzania jakością w jednostkach ochrony przeciwpożarowej na przykładzie portowej straży pożarnej „Florian” sp. z o.o. w Gdańsku

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp

Rozdział I
Teoretyczne podstawy zarządzania jakością

1.1 Pojęcie i istota zarządzania jakością………. 5
1.2. Rodzaje zarządzania jakością ……….9
1.3. Podstawowy instrumenty zarządzania jakością……….14
1.4. Systemy zarządzania jakością ……….7
1.5. Metody oceny systemów zarządzania jakością………. 22


Rozdział II
Charakterystyka systemu zarządzania jakością w Portowej Straży Pożarnej „Florian” sp. z o.o.

2.1. Rys historyczny spółki………. 27
2.2. Zakres działalności oraz obszar funkcjonowania firmy……….. 31
2.3. Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa i komunikacja wewnętrzna ……….34
2.4 Cel zarządzania jakością w spółce………. 38
2.5 Sytuacja ekonomiczna firmy ……….45


Rozdział III
Ocena funkcjonowania systemu zarządzania jakością Portowej Straży Pożarnej „Florian” sp. z o.o. w Gdańsku

3.1. Metodyka badań empirycznych……….47
3.2. Charakterystyka systemu zarządzania jakością obowiązującego w spółce……….53
3.3. Ocena systemu zarządzania jakością przez pracowników spółki………. 56
3.4. Ocena systemu zarządzania jakością przez klientów firmy ……….62
3.5. Silne i słabe strony systemu zarządzania jakością w firmie………. 67


Wnioski ……….71
Załączniki ……….73
Spis tabel, rysunków i wykresów………. 78
Bibliografia ……….80