Sytuacyjne uwarunkowania zachowań agresywnych dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu umiarkowanym i znacznym.


Wstęp………4

Rozdział 1.
Charakterystyka upośledzenia umysłowego
1.1. Pojęcie, klasyfikacja i przyczyny upośledzenia umysłowego………6
1.2. Charakterystyka upośledzenia w stopniu umiarkowanym i znacznym ………14
1.3. Przyczyny agresji u dzieci upośledzonych umysłowo ………19

Rozdział 2.
Agresja

2.1. Teorie agresji ………25
2.2. Formy i rodzaje agresji……… 28
2.3. Źródła i przyczyny zachowań agresywnych ………30
2.3.1. Cechy charakteryzujące osobę agresywną ………33

Rozdział 3.
Metodologia badań

3.1. Przedmiot i cel badań. Problemy badawcze ………35
3.2. Metoda, techniki i narzędzia badawcze ……… 37
3.3. Charakterystyka terenu badań i grupy badanej……… 40
3.4. Przebieg badań ………46

Rozdział 4.
Analiza wyników badań

4.1. Formy zachowań agresywnych najczęściej przejawiane w Ośrodku Specjalnym XYZ……… 47
4.2. Częstość występowania analizowanych form zachowań agresywnych? ……… 52
4.3. Sytuacyjny kontekst przejawów agresji ……… 55

Zakończenie……… 59
Bibliografia ……… 60
Spis tabel ………63
Aneks ……… 64

Aby pobrać, wyślij SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505

Wpisz otrzymany kod

Po wpisaniu kodu, kliknij "Pobieram PDF", pobieranie rozpocznie się automatycznie

Koszt 25 zł netto | 30,75 zł brutto