Szkoła jako miejsce debaty na przykładzie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Praktycznego w XYZ.
6 marca 2019
Wstęp
Rozdział 1.
Wychowanie i patriotyzm
1.1. Pojęcie wychowania
1.2. Pojęcie patriotyzmu
1.3. Zadania edukacji szkolnej
Rozdział 2.
Program badań własnych
2.1. Problematyka badań i pytania badawcze
2.2. Metody i narzędzia badawcze
2.3. Charakterystyka placówki szkolnej
2.4. Realizacja badania i grupa badana
Rozdział 3.
Wyniki analiz
3.1. Poglądy uczniów na hierarchię zadań szkoły
3.2. Zajęcia szkolne związane z tłumaczeniem dylematów egzystencjalnych i wydarzeń społecznych
3.3. Treści dydaktyczne realizowane w szkole
3.4. Wyznaczniki reakcji szkoły
3.5. Ocena uczniów reakcji szkoły na wydarzenia związane z katastrofą smoleńską
3.6. Czynniki różnicujące poglądy uczniów na hierarchię zadań szkoły
Podsumowanie
Bibliografia
Spis wykresów i tabel
Załączniki
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|