Szkola przyjazna uczniowi – zalozenia teoretyczne i praktyka
23 października 2015
Wstęp
Rozdział I
Szkola jako instytucja .
1.1. Pojęcie szkoly i wpływ reform na jej dzialalnosc
1.1.1. Struktura organizacyjna szkoly – cele i zadania
1.1.2 Funkcje szkoly i jej zadania jako srodowiska wychowawczego.
1.2. Proces organizacji nauczania i wychowania
1.2.1 Rola nauczyciela w procesię nauczania.
1.2.2 Wspólpraca szkoly z rodzicami i srodowiskiem lokalnym.
Rozdział II
Metodologiczne podstawy badan
2.1 Cel i problemy badawcze.
2.2 Metody, techniki i narzedzia badawcze.
2.2.1.Metody badan
2.2.2.Techniki i narzedzia badawcze.
2.3. Charakterystyka terenu badan i grupy badanej.
Rozdział III
Analiza badan wlasnych.
3.1. Czynniki decydujace o szkole przyjaznej
3.1.1. Czynniki materialne szkoly i ich wpływ na realizacje zadan dydaktyczno-wychowawczych w szkole przyjaznej.
3.1.2. Nauczyciel w szkole przyjaznej uczniowi.
3.2. Proces organizacji dydaktyczno-wychowawczej w szkole przyjaznej uczniowi
3.2.1. Rodzaje form zajęć pozalekcyjnych organizowanych dla uczniów szkoly przyjaznej.
3.2.2. Wspólpraca szkoly z rodzicami i uczniami
3.2.3. Wspólpraca szkoly z róznymi podmiotami dzialajacymi w. srodowisku lokalnym.
3.3. Samorzad uczniowski w szkole przyjaznej uczniowi.
3.3.1.Praca uczniów w samorzadzie uczniowskim szkoly przyjaznej uczniowi.
Wnioski, uogólnienia i postulaty.
Bibliografia.
Spis tabel .
Spis wykresów.
Aneks.
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|