Techniki i formy pracy z uczniem zdolnym.
23 października 2015
Wstęp
Rozdział I.
Techniki i formy pracy z uczniem zdolnym w literaturze
1. Pojęcie zdolnosci i uzdolnien
2. Etapy rozwoju dziecka
3. Zdolnosc, a samodzielnosc dziecka
4. Zdolnosc, a twórczosc dziecka
5. Techniki pracy z uczniem zdolnym
6. Formy pracy z uczniem zdolnym
Rozdział II.
Techniki pracy z uczniem zdolnym w polskiej szkole
1. Zdolnosci dziecka w wieku szkolnym
2. Wspieranie rozwoju dziecka uzdolnionego
3. Jak pracowac z uczniem zdolnym?
4. Indywidualizacja i inne formy pracy w zakresię ksztalcenia
5. Wspólczesny nauczyciel stymulujacy rozwój uzdolnien dzieci i młodzieży
Zakończenie i wnioski koncowe
Bibliografia
Uwaga: Rozdział I posiada przypisy tylko w pierwszym podpunkcie.
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|