Uwarunkowania i efekty pracy z dzieckiem dyslektycznym metodami konwencjonalnymi i niekonwencjonalnymi.

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator



Wstęp

Rozdział 1.
Teoretyczne podstawy dysleksji

1.1. Pojęcie dysleksji
1.2. Przyczyny dysleksji
1.3. Dotychczasowe badania nad dysleksją
1.4. Metody diagnozy i terapii dysleksji
1.5. Logistyczne podstawy udzielania pomocy psychopedagogicznej dzieciom dyslektycznym


Rozdział 2.
Zagadnienia metodologiczne badań własnych

2.1. Przedmiot i cele badań
2.2. Problemy i hipotezy badawcze
2.3. Metody badań
2.3.1. Metody gromadzenia materiału empirycznego
2.3.2. Metody opracowania materiału empirycznego
2.4. Program innowacyjnych ćwiczeń kinezjologicznych
2.5. Teren i organizacja badań


Rozdział 3.
Wpływ specjalnie dobranych ćwiczeń na osiągnięcia dziecka dyslektycznego

3.1. Stan pisma badanego dziecka w badaniach początkowych
3.2. Przebieg zajęć terapeutycznych
3.3. Charakterystyka pisma badanego dziecka po zastosowaniu programu terapeutycznego


Zakończenie
Wnioski
Postulaty
Aneksy
Bibliografia
Spis tablic
Spis tabel