Uwarunkowania roli i pozycji społecznej dziecka w szkole

2 marca 2019 Wyłączono Przez administrator

Wstęp

Rozdział I
Teoretyczne podstawy pracy

1.1. Pojęcia i definicje pozycji społecznej
1.2. Pozycja społeczna i jej znaczenie dla funkcjonowania dziecka w szkole
1.3. Wpływ rodziny i szkoły na rozwój społeczny dziecka
1.4. Przegląd badań nad pozycją społeczną


Rozdział II
Metodologia badań własnych

2.1. Uzasadnienie wyboru tematu
2.2. Przedmiot i cel badań
2.3. Hipotezy badawcze
2.4. Problemy badawcze główne i szczegółowe
2.5. Zmienne i wskaźniki
2.6. Metody, techniki i narzędzia badawcze
2.7. Metody analizy statystycznej materiału empirycznego
2.8.Organizacja i przebieg badań


Rozdział III
Analiza wyników badań własnych

3.1. Charakterystyka badanej grupy
3.2. Analiza badań


Zakończenie
Bibliografia
Aneks