Uwarunkowania roli i pozycji społecznej dziecka w szkole
2 marca 2019
Wstęp
Rozdział I
Teoretyczne podstawy pracy
1.1. Pojęcia i definicje pozycji społecznej
1.2. Pozycja społeczna i jej znaczenie dla funkcjonowania dziecka w szkole
1.3. Wpływ rodziny i szkoły na rozwój społeczny dziecka
1.4. Przegląd badań nad pozycją społeczną
Rozdział II
Metodologia badań własnych
2.1. Uzasadnienie wyboru tematu
2.2. Przedmiot i cel badań
2.3. Hipotezy badawcze
2.4. Problemy badawcze główne i szczegółowe
2.5. Zmienne i wskaźniki
2.6. Metody, techniki i narzędzia badawcze
2.7. Metody analizy statystycznej materiału empirycznego
2.8.Organizacja i przebieg badań
Rozdział III
Analiza wyników badań własnych
3.1. Charakterystyka badanej grupy
3.2. Analiza badań
Zakończenie
Bibliografia
Aneks
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|