Uwarunkowania zachowań agresywnych wśród młodzieży gimnazjalnej
3 marca 2019
Wstęp.
Rozdział I
Teoretyczne podstawy pracy
1.1. Pojęcie agresji
1.2. Przejawy i formy agresji
1.2.1. Pojęcie przemocy
1.3. Teorie psychologiczne powstawania agresji
1.4. Środowiskowe determinanty agresywności wśród uczniów
1.5. Pojęcie środowiska wychowawczego
1.6. Gimnazjum jako główne środowisko wychowawcze w życiu uczniów
1.7. Rozwój młodzieży w wieku gimnazjalnym
1.8. Działania profilaktyczne
Rozdział II
Metodologia badań
2.1. Przedmiot i cel badań
2.2. Problemy badawcze
2.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze
2.4. Charakterystyka przebiegu badań
Rozdział III
Analiza badań własnych
3.1. Charakterystyka badanej populacji
3.2. Postrzeganie agresji oczami uczniów
3.3. Relacje nauczyciel-uczeń i uczeń-nauczyciel, motywy podejmowania zachowań agresywnych oraz sposoby jej zapobiegania w opinii młodzieży i nauczycieli placówki
3.4. Formy agresji występujące w środowisku gimnazjalnym
3.5. Emocje towarzyszące zjawiskom agresywnym oraz formy odreagowywania złości i negatywnych emocji
3.6. Wpływ mediów na zachowania agresywne młodzieży
Zakończenie
Bibliografia
Aneks-ankieta
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|