Walory turystyczne Rzeszowa i okolic, w kontekscie tworzenia w przyszlosci produktów turystycznych.

26 października 2015 0 Przez administrator



Rozdział I
Znaczenie gospodarcze produktu w rozwoju turystyki

1.1. Podstawowa terminologia turystyczna………..5
1.1.1. Definicje turystyki………..5
1.1.2. Podzial oraz funkcje turystyki………..6
1.2. Istota produktu turystycznego, jako element rynku……….. 11
1.2.1. Produkt turystyczny, a dobra turystyczne ………..11
1.2.2.Marketingowa koncepcja produktu turystycznego ………..14
1.3. Produkt w systemie planowania marketingowego ………..16
1.3.1. Etapy powstawania produktu ………..16
1.3.2 Twórcy produktów turystycznych ………..16
1.4. Wybrane produkty turystyczne w Polsce ………..18
1.4.1 Opis istniejacych produktów turystycznych ………..18

Rozdział II
Produkty turystyczne zwiazane z ziemia rzeszowska

2.1 Walory turystyczne jako elementy produktu turystycznego………..22
2.1.1. Walory naturalne………..22
2.1.2. Walory antropogeniczne……….. 28
2.1.3. Imprezy Kulturalne……….. 33
2.2 Charakterystyka istniejacych produktów powiatu rzeszowskiego……….. 41
2.3 Produkty turystyczne tworzone w ramach programu „Turystyka Wspólna sprawa”……….. 46

Rozdział III
Wizja produktów turystycznych w przyszlosci

3.1. Perspektywy tworzenia nowych produktów turystycznych w przyszlosci……….. 48
3.1.1. Regionalny program operacyjny województwa podkarpackiego na lata 2007-2013……….. 48
3.1.2. Strategia rozwoju województwa podkarpackiego na lata 2007-2020……….. 49
3.2 Ruch turystyczny w latach 2002-2006……….. 51
3.2.1. Udzielone miejsca noclegowe ogólem w latach 2002-2006……….. 51
3.2.2. Miejsca noclegowe udzielone w hotelach w latach 2002-2006……….. 52
3.2.3. Miejsca noclegowe udzielone na polach biwakowych w latach 2002-2006……….. 53
3.2.4. Miejsca noclegowe udzielone w osrodkach wypoczynkowo-szkoleniowych w latach 2002-2006……….. 54
Bibliografia ………..57
Spis rysunków ………..59
Spis tabel ………..60
Strony internetowe: ………..61