Wczesna nauka czytania na podstawie metody krakowskiej profesor XYZ w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym.

23 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp …………8
Slowniczek pojęćzawartych w pracy…………10

Rozdział I
Proces czytania

1.1.Proces czytania w ujęciu definicyjnym…………12
1.2. Etapy nauki czytania…………18
1.3. Rozpoczecie nauki czytania…………21
1.4. Zasady przygotowania dziecka do nauki czytania…………26
1.5. Problemy zwiazane z czytaniem …………32


Rozdział II
Metoda sylabowa profesor XYZ

2.1. Biografia autorki metody symultaniczno – sekwencyjnej…………45
2.2. Opis metody krakowskiej…………47
2.3. Etapy nauki metoda sylabowa…………52
2.4. Cwiczenia na poszczególnych etapach nauki…………63
2.5. Badanie umiejetnosci czytania …………64
2.6. Pomoce dydaktyczne zastosowane w metodzie krakowskiej…………67


Rozdział III
Metodologia badan wlasnych

3.1. Wprowadzenie…………69
3.2. Cel i przedmiot badan…………70
3.3. Glówny problem badawczy i problemy szczególowe…………72
3.4. Hipoteza glówna i hipotezy szczególowe…………74
3.5. Metody, techniki i narzedzia badawcze…………75
3.6. Charakterystyka populacji badawczej…………90
3.7. Charakterystyka terenu badan…………91


Rozdział IV
Wyniki i analiza badan wlasnych

4.1. Metoda sylabowa przyspiesza etap rozumienia u dzieci w wieku przedszkolnym …………92
4.2. Metoda sylabowa przyspiesza etap rozumienia u dzieci w wieku przedszkolnym…………100
4.3. Metoda sylabowa przyspiesza etap samodzielnego czytania u dzieci w wieku przedszkolnym…………103
4.4.Podsumowanie…………113


Zakończenie …………114
Bibliografia…………116
Aneks…………119