Weryfikacja przydatności do nauczania zintegrowanego w klasie drugiej podręcznika Nowa Błękitna Matematyka autorstwa L. Kłosowskiego I M. Sznajder 4.36/5 (22)


Wstęp………… 3

Rozdział I
Teoretyczne podstawy pracy.

1.1. Ogólne założenia reformy systemu edukacji z 1999 roku i programu Nowa Błękitna Matematyka dla klas I-III………… 5
1.2. Porównanie programu NBM w zakresie I-III z aktualną podstawą programową………… 9
1.3. Charakterystyka podręcznika NBM………… 11
1.4. O edukacji matematycznej w nauczaniu początkowym………… 13


Rozdział II
Scenariusze lekcji.

2.1. Scenariusz lekcji w klasie drugiej na temat: ‚Bank – liczenie pieniędzy’ ………… 17
2.2. Scenariusz lekcji w klasie drugiej na temat: ‚Termometr – zastosowanie i odczytywanie temperatury’………… 21
2.3. Scenariusz lekcji w klasie drugiej na temat: ‚Droga do szkoły. Znaki Drogowe’. ………… 25


Rozdział III
Próba szkolna.

3.1. Sprawozdanie z lekcji przeprowadzonej według scenariusza ………… 28
3.2. Analiza lekcji przeprowadzonej według scenariusza ………… 31
3.3. Ankieta dla nauczycieli………… 33
3.4. Omówienie wyników ankiety………… 39


Zakończenie………… 53
Spis wykorzystanej literatury………… 56


Oceń

Updated: 2 marca 2019 — 08:21