Weryfikacja przydatnosci do nauczania zintegrowanego w klasię drugiej podrecznika Nowa Blekitna Matematyka autorstwa L. Klosowskiego I M. Sznajder

23 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp………… 3

Rozdział I
Teoretyczne podstawy pracy.

1.1. Ogólne zalozenia reformy systemu edukacji z 1999 roku i programu Nowa Blekitna Matematyka dla klas I-III………… 5
1.2. Porównanie programu NBM w zakresię I-III z aktualna podstawa programowa………… 9
1.3. Charakterystyka podrecznika NBM………… 11
1.4. O edukacji matematycznej w nauczaniu poczatkowym………… 13


Rozdział II
Scenariusze lekcji.

2.1. Scenariusz lekcji w klasię drugiej na temat: 'Bank – liczenie pieniedzy’ ………… 17
2.2. Scenariusz lekcji w klasię drugiej na temat: 'Termometr – zastosowanie i odczytywanie temperatury’………… 21
2.3. Scenariusz lekcji w klasię drugiej na temat: 'Droga do szkoly. Znaki Drogowe’. ………… 25


Rozdział III
Próba szkolna.

3.1. Sprawozdanie z lekcji przeprowadzonej wedlug scenariusza ………… 28
3.2. Analiza lekcji przeprowadzonej wedlug scenariusza ………… 31
3.3. Ankieta dla nauczycieli………… 33
3.4. Omówienie wyników ankiety………… 39


Zakończenie………… 53
Spis wykorzystanej literatury………… 56