Wiedza dzieci na temat przyjazni w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

23 października 2015 0 Przez administrator



Wstęp………3

Rozdział I
Podstawy terminologiczne pracy- analiza literatury przedmiotu.

1.1 Ustalenia terminologiczne – wiedza, przyjazn………5
1.2 Charakterystyka rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym. ………7
1.3 Charakterystyka rozwoju dziecka w wieku wczesnoszkolnym. ………11
1.4 Badania nad przyjaznia u dzieci – przyjazn w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. ………13


Rozdział II
Metodologiczne podstawy badan pedagogicznych

2.1 Metodologiczne problemy badan pedagogicznych ………20
2.2 Podstawy metodologiczne badan wlasnych. ……… 23


Rozdział III
Prezentacja i interpretacja wyników badan wlasnych

3.1 Okreslenie przyjazni przez badane dzieci w wieku przedszkolnymi wczesnoszkolnym……… 24
3.2 Okreslenie przyjaciela w relacjach dzieciecych……… 28


Zakończenie………30
Bibliografia………32
Aneksy……… 34