Ocena zdolności kondycyjnych i umiejętności piłkarskich juniorów młodszych klubu piłkarskiego XYZ
10 listopada 2019
Wstęp
Rozdział I
Teoretyczne wprowadzenie do tematyki pracy
1.1. Podstawowe zagadnienia związane ze zdolnościami kondycyjnymi
1.2. Uwarunkowania rozwoju umiejętności piłkarzy
1.3. Systemy szkolenia dzieci
Rozdział II
Metodologiczne podstawy pracy
2.1. Cel i tematyka badań
2.2. Problemy i hipotezy badawcze
2.3. Materiał badawczy i przebieg badań
2.4. Charakterystyka badanej zbiorowości
2.5. Metody statystyczne i sposób prezentacji wyników
Rozdział III
Wyniki badań własnych
3.1. Poziom zdolności kondycyjnych
3.2. Poziom zdolności piłkarskich
3.3. Zależności między poziomem zdolności sprawnościowo- kondycyjnych a poziomem zdolności piłkarskich
Podsumowanie i wnioski końcowe
Bibliografia
Spis tabel i rysunków
Załączniki
Wstęp
Rozdział 1
Prawa dziecka – zagadnienia wprowadzające
1.1. Definicja pojęcia „dziecko”
1.2. Definicja terminu „prawa dziecka”
1.3. Kształtowanie się koncepcji ochrony praw dziecka
1.4. Prawa dziecka – szczególna kategoria praw człowieka
Rozdział 2
Ochrona praw dziecka w świetle prawa polskiego
2.1. Istota ochrony praw dziecka w prawie polskim
2.2. Podstawy ochrony praw dziecka w prawie polskim
2.3. Polskie instytucje i organizacje stojące na straży praw dziecka
2.4. Naruszenie praw dziecka i ochrona na poziomie edukacji wczesnoszkolnej
Rozdział 3
Metodyka badań własnych
3.1. Cel badań oraz problemy i hipotezy badawcze
3.2. Metody, techniki i narzędzia badawcze
3.3. Organizacja i przebieg badań
3.4. Charakterystyka terenu badań i badanej populacji
Rozdział 4
Znajomość i respektowanie praw dziecka w szkole na podstawie badań własnych
4.1. Prawa dziecka w opinii uczniów
4.2. Prawa dziecka w opinii nauczycieli
4.3. Prawa dziecka w opinii rodziców
4.4. Wnioski z badań i porównanie różnych opinii
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel i wykresów
Załączniki
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|