Wiedza oraz sposoby pokonywania trudnosci wychowawczych przez nauczycieli przedszkoli.

23 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp

Rozdział I.

1. Charakterystyka rozwoju psychofizycznego dziecka w wieku przedszkolnym………..5
2. Wychowanie a zaburzenia w rozwoju psychofizycznym dziecka
3. Wpływ srodowiska na rozwój i wychowanie dziecka
3.1. Srodowisko rodzinne
3.1.1 Dzieci z rodzin pelnych
3.1.2. Dzieci z rodzin niepelnych
3.1.3. Dzieci z rodzin biednych
3.1.4. Dzieci maltretowane
3.2. Srodowisko pozarodzinne
4. Sposoby postępowania z dziecmi sprawiajacymi klopoty wychowawcze
4.1. Proponowane zabawy i zajecia dla dzieci nadpobudliwych psychoruchowo w wieku 3-6 lat
4.2. Proponowane zabawy i zajecia dla dzieci zahamowanych psychoruchowo w wieku 3-6 lat


Rozdział II.

1. Cel i temat badan………21
2. Problemy i hipotezy badawcze
3. Metody i techniki badawcze
4. Teren badan i charakterystyka badanej grupy
5. Studium przypadku – zasady postępowania


Rozdział III.

1. Jakość wiedzy nauczycieli dotyczacej trudnosci wychowawczych i sposobów ich rozwiazywania – analiza przeprowadzonej ankiety…………29
2. Analiza zabaw i zajęć z dziecmi oraz obserwacji zachowania dzieci


Bibliografia………54