Wpływ depresji na funkcjonowanie psychospołeczne studentów.

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator



Wstęp

Rozdział 1
Zagadnienia teoretyczne

1. Depresja informacje ogólne
1.1. Czym jest depresja
1.2. Klasyfikacje zaburzeń depresyjnych
1.3. Rodzaje depresji
1.3.1. Żal i smutek
1.3.2. Nieprzystosowanie
1.3.3. Sezonowe zaburzenia afektywne (SAD)
1.3.4. Dystymia
1.3.5. Choroba afektywna jednobiegunowa i jej odmiany
1.3.6. Choroba afektywna dwubiegunowa i jej odmiany
1.4. Koncepcje depresji
1.4.1. Model Arona Temkina Becka
1.4.2. Koncepcja Martina Seligmana
1.4.3. Koncepcja Petera Lewinsohna
1.5. Przyczyny, objawy i sposoby leczenia depresji
1.5.1. Przyczyny depresji
1.5.2. Objawy depresji
1.5.3. Sposoby leczenia depresji
2. Młodzież studencka w depresji
2.1. Charakterystyka okresu wczesnej dorosłości
2.2. Kliniczne formy depresji adolescencyjnej według Antoniego Kępińskiego
2.3. Wpływ depresji na funkcjonowanie studentów


Rozdział 2
Podstawy metodologii badań własnych

1. Przedmiot i cel badań
2. Problemy badawcze i hipotezy
3. Metoda i technika badań
4. Narzędzia badawcze
5. Teren badań, dobór próby badawczej i organizacja badań


Rozdział 3
Badania właściwe

1. Analiza wyników badań własnych
1.1. Przebieg badań
1.2. Ogólna charakterystyka badanych osób
1.3. Wyniki przeprowadzonych badań
1.4. Opracowanie wyników przeprowadzonych badań na podstawie założeń skali depresji Arona Temkina Becka
1.4.1. Brak depresji na podstawie skali BDI w zależności od rodzaju uczelni i roku studiów
1.4.2. Podejrzenie występowania depresji w zależności od rodzaju uczelni i roku studiów
2. Wpływ depresji na funkcjonowanie psychospołeczne studentów według badań własnych


Podsumowanie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Spis wykresów
Aneks
Ankieta