Wpływ działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu na kreowanie wizerunku firmy.


Wstęp.

Rozdział I.
Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa.

1.1 Pojęcie wizerunku i jego funkcje.
1.2 Elementy wizerunku.
1.3 Rodzaje wizerunku.
1.4 Narzędzia kreowania wizerunku firmy.
1.5 Wizerunek a tożsamość przedsiębiorstwa.

Rozdział II.
Oddziaływanie społecznej odpowiedzialności biznesu na postrzeganie wzierunku firmy.

2.1Pojęcie odpowiedzialnego biznesu.
2.2 Korzyści z wprowadzenia do strategii przedsiębiorstwa odpowiedzialnego biznesu.
2.3 Narzędzia realizacji CSR.
2.4 Marketingowe formy zaangażowania przedsiębiorstw w realizację koncepcji CSR

Rozdział III.
Idea biznesu społecznie odpowiedzialnego w grupie: Żywiec, Kompania piwowarska, Carlsberg Polska.

3.1 Charakterystyka przedsiębiorstw: Żywiec, kampania Piwowarska, Carlsberg.
3.2 Wykorzystywanie CSR w funkcjonowaniu przedsiębiorstw.
3.3 Dobre praktyki .
3.4 Działania w zakresie CSR w otoczeniu zewnętrznym.

Zakończenie.
Bibliografia.


Aby pobrać, wyślij SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505

Wpisz otrzymany kod :

Po wpisaniu kodu, kliknij "Pobieram PDF", pobieranie rozpocznie się automatycznie

Koszt 25 zł netto | 30,75 zł brutto