Wpływ gier komputerowych na rozwój i wychowanie dziecka w wieku wczesnoszkolnym na przykładzie klas pierwszych w Szkole Podstawowej nr 3 w Koninie
7 grudnia 2022
Wstęp …………4
Rozdział 1
Charakterystyka psychologiczno – pedagogiczna dziecka w wieku wczesnoszkolnym
1.1. Rozwój procesów poznawczych ………..6
1.2. Rozwój emocjonalny ………..9
1.3. Rozwój społeczny ………..10
1.4. Rozwój fizyczny……….. 11
Rozdział 2
Wpływ gier komputerowych na rozwój i wychowanie dziecka w świetle literatury pedagogiczno – psychologicznej
2.1. Pojęcie gry komputerowej ………..13
2.2. Rodzaje gier komputerowych ………..14
2.3. Pozytywny i negatywny wpływ gier komputerowych na rozwój i wychowanie dziecka ………..15
2.4. Wpływ rodziców na korzystanie przez dzieci z gier komputerowych……….. 19
2.5. Charakterystyka wybranych badań nad grami komputerowymi ………..22
Rozdział 3
Założenia badawcze pracy
3.1. Przedmiot i cele badań ………..29
3.2. Problemy i hipotezy badawcze……….. 30
3.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze ………..34
3.4. Przebieg i organizacja badań ………..36
3.5. Charakterystyka terenu badań ………..37
3.6. Charakterystyka badanych……….. 39
Rozdział 4
Analiza wyników badań własnych
4.1. Przedstawienie wyników badania……….. 44
4.2. Weryfikacja hipotez badawczych……….. 50
4.3. Wnioski ………..52
Zakończenie ………..53
Bibliografia……….. 54
Spis rysunków……….. 57
Spis wykresów ………..58
Aneks ………..60
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|