Wstęp …………4
Rozdział 1
Charakterystyka psychologiczno – pedagogiczna dziecka w wieku wczesnoszkolnym
1.1. Rozwój procesów poznawczych ………..6
1.2. Rozwój emocjonalny ………..9
1.3. Rozwój społeczny ………..10
1.4. Rozwój fizyczny……….. 11
Rozdział 2
Wpływ gier komputerowych na rozwój i wychowanie dziecka w świetle literatury pedagogiczno – psychologicznej
2.1. Pojęcie gry komputerowej ………..13
2.2. Rodzaje gier komputerowych ………..14
2.3. Pozytywny i negatywny wpływ gier komputerowych na rozwój i wychowanie dziecka ………..15
2.4. Wpływ rodziców na korzystanie przez dzieci z gier komputerowych……….. 19
2.5. Charakterystyka wybranych badań nad grami komputerowymi ………..22
Rozdział 3
Założenia badawcze pracy
3.1. Przedmiot i cele badań ………..29
3.2. Problemy i hipotezy badawcze……….. 30
3.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze ………..34
3.4. Przebieg i organizacja badań ………..36
3.5. Charakterystyka terenu badań ………..37
3.6. Charakterystyka badanych……….. 39
Rozdział 4
Analiza wyników badań własnych
4.1. Przedstawienie wyników badania……….. 44
4.2. Weryfikacja hipotez badawczych……….. 50
4.3. Wnioski ………..52
Zakończenie ………..53
Bibliografia……….. 54
Spis rysunków……….. 57
Spis wykresów ………..58
Aneks ………..60