Wpływ metod aktywizujących na przygotowanie dzieci sześcioletnich do nauki szkolnej

10 listopada 2019 0 Przez administrator

Wstęp

Rozdział 1
Metody aktywizujące w wychowaniu przedszkolnym w świetle literatury

1.1. Istota metod aktywizujących
1.2. Metody aktywizujące w wychowaniu przedszkolnym
1.3. Rozwój dziecka w wieku przedszkolnym
1.4. Metody aktywizujące a program wychowania przedszkolnego
1.5. Efektywność metod aktywizujących

Rozdział 2
Podstawy metodologiczne pracy

2.1. Uzasadnienie wyboru tematu
2.2. Problemy badawcze i hipotezy
2.3. Zmienne i wskaźniki
2.4. Podstawowa terminologia
2.5. Metody i techniki badawcze
2.6. Organizacja i przebieg badań
2.7. Charakterystyka terenu badań

Rozdział 3
Przykłady i analiza sytuacji eksperymentalnych

3.1. Struktura sytuacji edukacyjnych
3.2. Analiza przykładowych sytuacji eksperymentalnych

Rozdział 4
Wpływ metod aktywizujących na przyrost wiadomości

4.1. Wyniki pomiaru początkowego
4.2. Wyniki pomiaru końcowego grupy E i K
4.3. Porównanie wyników pomiaru początkowego i końcowego

Rozdział 5
Wpływ metod aktywizujących na wzrost umiejętności

5.1. Wyniki pomiaru początkowego
5.2. Wyniki pomiaru końcowego grupy E i K
5.3. Porównanie wyniku pomiaru początkowego i końcowego

Rozdział 6
Wpływ metod aktywizujących na trwałość wiadomości i umiejętności

6.1. Wyniki pomiaru końcowego
6.2. Wyniki pomiaru dystansowego
6.3. Porównanie wyników pomiaru końcowego i dystansowego

Rozdział 7
Wpływ metod aktywizujących na operatywność wiedzy

7.1. Operatywność wiedzy w procesie nauczania – uczenia się
7.2. Wyniki pomiaru końcowego grupy E i K

Zakończenie
Bibliografia
Aneks