Wpływ reklamy politycznej na wyborców.
23 października 2015
Wstęp……….4
Rozdział I
Reklama polityczna
1.Typy reklam politycznych……….6
2. Telewizyjna i radiowa reklama polityczna……….13
3. Pojęcie i typy politycznych reklam negatywnych……….17
4. Funkcje i wpływ reklam politycznych w kampanii wyborczej……….21
Rozdział II
Zachowania wybrocze a wizerunek kandydata
1. Glówne podejscia do zachowan wyborczych……….25
2. Charakterystyka wyborcy……….29
3. Kandydat – struktura i typy wizerunku……….33
4. Kreowanie i zarządzanie wizerunkiem kandydata……….38
5. Zjawisko widocznosci medialnej w zachowaniach aktorów politycznych i wyborców……….41
Rozdział III
Mechanizmy i istota oddzialywania reklamy politycznej a zachowania wyborcze
1. Czynniki oddzialywania mediów na zachowania wyborcze……….44
2. Wpływ reklamy politycznej na preferencje wyborcze i zaufanie do polityków……….48
3. Determinanty aktywnosci politycznej……….51
Zakończenie……….56
Bibliografia……….59
Spis tabel……….61
Spis wykresów……….62
Spis rysunków……….63
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|