Wpływ reklamy telewizyjnej na konsumentów w Polsce
22 października 2015
Wstęp………..3
Rozdział I.
Poczatki reklamy, jej definicja i istota.
1.Historia reklamy w Polsce………… 5
2.Definicja reklamy………… 11
3.Funkcje i cele reklamy………… 12
Rozdział II.
Telewizja jako najskuteczniejszy nosnik reklamy.
1.Reklama telewizyjna na tle innych mediów – zalety i wady………… 14
2.Jezyk reklamy telewizyjnej………… 16
3.Obraz i dzwiek jako fundamenty reklamy telewizyjnej………… 20
Rozdział III.
Psychologia reklamy telewizyjnej – zarys teoretyczny.
1.Trzy reguly psychologii percepcji (regula równowagi, regula rzutu oka, regula ruchu)………..24
2.Elementy wpływu społecznego wystepujace w reklamie telewizyjnej (stereotypy plci i wieku, wykorzystywanie kultu mlodosci, wykorzystanie znanych osób w reklamie)………… 26
3.Wpływ reklamy telewizyjnej na zachowania i emocje odbiorców………… 30
Rozdział IV.
Metodologia badan.
1. Przedmiot i cel badan pedagogicznych………… 33
Rozdział V.
Stosunek odbiorców do reklamy telewizyjnej –przedstawienie wyników badan………… 40
Zakończenie……….. 57
Bibliografia……….. 58
Spis rysunków……….. 60
Aneks
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|