Wpływ szkolnego zespołu sportowego na moralny i społeczny rozwój jej członków.
2 marca 2019
Wstęp ………… 4
Rozdział 1
Funkcjonowanie zespołu sportowgo w kontekście moralno-wychowawczym.
1.1. Istota i rodzaje grupy społecznej ………… 7
1.2. Wpływ grupy społecznej na proces socjalizacji i wychowania ………… 12
1.3. Znaczenie procesu kierowania grupą ………… 17
1.4. Społeczne i wychowawcze walory sportu ………… 22
Rozdział 2
Pedagogiczne uwarunkowania procesu wychowania fizycznego
2.1. Znaczenie osobowości nauczyciela w procesie wychowania i kształcenia fizycznego ………… 32
2.2. Kompetencje pedagogiczne nauczyciela wychowania fizycznego ………… 34
2.3. Nauczyciel wychowania fizycznego w badaniach empirycznych ………… 40
Rozdział 3
Podstawy metodologiczne badań własnych.
3.1. Przedmiot i cel badań………… 48
3.2. Problemy badawcze i hipotezy robocze………… 50
3.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze …………,………… 54
3.4. Teren badań i ich organizacja………… 58
Rozdział 4
Wpływ szkolnego zespołu sportowego na moralny i społeczny młodzieży w świetle badań własnych.
4.1. Charakterystyka badanej populacji………… 60
4.2. Zainteresowania młodzieży i jej hierarchia ich wartości ………… 62
4.3. Emocjonalny stosunek do zespołu sportowego………… 67
4.4. Wychowawcze znaczenie systemu nagród i kar ………… 78
4.5. Postrzeganie postaci trenera przez członków zespołu ………… 83
Podsumowanie i wnioski ………… 88
Bibliografia ………… 92
Spis wykresów ………… 95
Aneks ………… 96
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|