Wprowadzenie handlu internetowego na przykładzie przedsiębiorstwa XYZ

5 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp

Rozdział 1.
Internet we współczesnym marketingu

1.1 Internet w marketingu przedsiębiorstw………8
1.2 Technologie internetowe wykorzystywane w marketingu……… 11
1.3 Korzyści użytkowników wynikające z rozwoju Internetu ………16
1.4 Prawne aspekty działalności polskiego handlu elektronicznego……… 17


Rozdział 2.
Postawy polskich konsumentów wobec przedsiębiorstw oferujących usługi w Internecie

2.1 Polski konsument internetowy ………21
2.2 Wykorzystanie Internetu przez gospodarkę……… 23
2.3 Zakupy w Internecie ………25
2.4 Wady i zalety zakupów w Internecie……… 27
2.5 Pespektywy rozwoju handlu online ………30


Rozdział 3.
Charakterystyka firmy XYZ

3.1 Opis firmy ………32
3.2 Historia firmy……… 32
3.3 Działalność firmy ………33
3.4 Strategia firmy XYZ ………34


Rozdział 4.
Zalety korzystania z handlu online dla sklepów stacjonarnych firmy XYZ – wyniki badań.

4.1 Charakterystyka próby badawczej……… 36
4.2 Korzyści i ograniczenia klientów z wykorzystania Internetu przez przedsiębiorstwo ………37
4.3 Zakres wykorzystania Internetu i ocena witryn przedsiębiorstwa XYZ ………40
4.4 Ocena zadowolenia sprzedawców sklepów stacjonarnych ze sprzedaży internetowej ………42
4.5 Wnioski i rekomendacje………. 46


Zakończenie ………48
Bibliografia……… 50
Spis tabel ………52
Spis rysunków ………52
Załącznik numer 1. Kwestionariusz ankiety badań własnych……… 53
Załącznik numer 2. Kwestionariusz ankiety badań własnych ………58