Wspieranie dzieci z autyzmem w klasach 1-3 w środowisku miejskim w opiniach rodziców

13 października 2020 Wyłączono Przez administrator

 

Wstęp

Rozdział I
Dziecko z autyzmem w świetle wybranej literatury
1.1. Autyzm – analiza teoretyczna
1.2. Dziecko z autyzmem – charakterystyka
1.3. Rodzicielstwo osób mających dziecko z autyzmem

Rozdział II
Wsparcie dziecka z autyzmem

2.1. Dziecko autystyczne w środowisku szkolnym
2.2. Wspieranie dziecka z autyzmem
2.3. Wybrane metody wykorzystywane w terapii z dzieckiem z autyzmem

Rozdział III
Metodologia badań własnych

3.1. Cel i przedmiot badań
3.2. Problemy i hipotezy badawcze
3.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze
3.4. Dobór próby badawczej

Rozdział IV
Wspieranie dzieci w klasach 1-3 z autyzmem w środowisku miejskim w opiniach rodziców – analiza badań własnych

4.1. Charakterystyka próby badawczej
4.2. Analiza i omówienie wyników badań własnych
4.3. Wnioski z badań

Zakończenie
Literatura