Wspomagający charakter nadzoru pedagogicznego w świetle doświadczeń w pracy z kadrą kierowniczą gimnazjów

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp……….1

Rozdział I.
Gimnazja jako nowy typ szkoły w zreformowanym ustroju szkolnym.

1. Założenia programowe i organizacyjne……….4
2. Struktura sieci gimnazjów w województwie śląskim……….5
3. Zasady tworzenia stanowisk dyrektorów gimnazjów……….6

Rozdział II.
Wspieranie i inspirowanie kadry kierowniczej w świetle obowiązujących przepisów.

1. Uwarunkowania wynikające ze stanu – nowi dyrektorzy w nowym typie szkoły……….11
2. Analiza oczekiwań dyrektorów gimnazjów w oparciu o wyniki badań własnych……….13
3. Zakres tematyki szkoleń dla dyrektorów gimnazjów……….17
4. Mierzenie jakości pracy szkoły……….24
5. Rozwiązywanie problemów wychowawczych i organizowanie współpracy z rodzicami……….25

Rozdział III.
Formy inspirowania kadry kierowniczej gimnazjów do rozwoju i podnoszenia jakości pracy.

1. Prezentacje – Gimnazja……….27
2. Regionalne Forum Programów Profilaktyczno-Wychowawczych……….28

Rozdział IV.
Ewaluacja programu działań podejmowanych w ramach wspierającego nadzoru pedagogicznego.

Wnioski i uwagi końcowe……….38
Bibliografia……….40
Wykaz załączników……….42
Załączniki ……….43