Wychowawca penitencjarny jako główny realizator oddziaływań resocjalizacyjnych.
3 marca 2019
Wstęp……….5
Rozdział 1
Wychowawcy penitencjarni jako specyficzna grupa zawodowa
1.1. Charakterystyka wychowawcy penitencjarnego……….9
1.2. Obowiązki oraz zadania penitencjarysty……….14
1.3. Stres i wypalenie zawodowe……….21
Rozdział 2
Działania resocjalizacyjne skierowane na osoby pozbawione wolności w zakładzie karnym
2.1. Współpraca osób pozbawionych wolności z wychowawcami penitencjarnymi……….29
2.2. Praca jako jeden z najważniejszych czynników wspomagających proces resocjalizacji……….33
2.3. Rola aktywności fizycznej w resocjalizacji……….39
2.4. Edukacja osadzonych jako jeden z najważniejszych aspektów oddziaływania resocjalizacyjnego……….43
2.5. Zajęcia Kulturalno – oświatowe w zakładzie karnym……….48
2.6. Wybrane programy resocjalizacyjne……….54
Rozdział 3
Metodologiczne podstawy badań własnych
3.1 Przedmiot i cel badań……….60
3.2. Problemy i hipotezy badawcze……….62
3.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze……….66
3.4. Pojęcie i klasyfikacja zmiennych……….67
3.5. Charakterystyka terenu oraz grupy badawczej……….68
Rozdział 4
Opis zebranego materiału badawczego
4.1. Efektywność oddziaływań resocjalizacyjnych w opinii wychowawców penitencjarnych oraz osób pozbawionych wolności……….69
4.2. Współpraca osadzonych z wychowawcami penitencjarnymi w świetle opinii skazanych oraz penitencjarystów……….81
Zakończenie……….88
Załączniki……….91
Streszczenie……….93
Bibliografia……….94
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|