Wykorzystanie Internetu w komunikacji z klientem na przykładzie małych i średnich przedsiębiorstw

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp………..5

Rozdział I
Komunikacja w ujęciu marketingowym

1.1 Pojęcie komunikacji a komunikacja marketingowa i promocja……….. 7
1.2 Rodzaje Komunikacji ………..8
1.2.1 Komunikacja niewerbalna ………..8
1.2.2 Znaczenie wokaliki w komunikacji……….. 9
1.3 Przebieg procesu komunikacji ………..10
1.4 Problemy w komunikowaniu się……….. 11
1.5 Uwarunkowania komunikacji………… 12
1.6 Metody oceny skuteczności procesu komunikacji marketingowej………… 13


Rozdział II
Wykorzystanie internetu w przedsiębiorstwach

2.1 Charakterystyka Internetu……….. 15
2.2 Produkty w internecie……….. 16
2.3 Cele wykorzystania internetu w przedsiębiorstwie……….. 18
2.4 Obszar wykorzystania internetu w przedsiębiorstwie……….. 19
2.5 Marketing internetowy a marketing trandycyjny ………..19
2.6 Rynki docelowe w internecie ………..22
2.7 Sprzedaż internetowa a relacje z klientem……….. 25
2.8 Korzyści i koszty wykorzystania internetu w przedsiębiorstwie……….. 27


Rozdział III
Charakterystyka firm sektora MŚP

3.1. Definicyjne ujęcię małych i średnich przedsiębiorstw ………..30
3.2. Charakterystyka działalności firm sektora MŚP……….. 33
3.2.1 Finansowe problemy MŚP ………..34
3.2.2 Koncepcja zarządzania – specyfikacją dotycząca MŚP……….. 38
3.3. Specyfika zarządzania firmami z sektora MŚP ………..42
3.4 Parki Technologiczne przykładem przepływu wiedzy i technologii pomiędzy jednostkami naukowymi a przedsiębiorcami ………..43
3.4.1 Bełchatowsko Kleszczowski Park przemysłowo – technologiczny……….. 43
3.4.2 Park Naukowo – technologiczny Polska Wschód w Suwałkach……….. 45


Rozdział IV
Komunikacja i wykorzystanie internetu w firmach branży techniki grzewczej

4.1. Cele, metody badań, respondenci – analiza……….. 47
4.2. Wykorzystanie internetu w badanych firmach……….. 49
4.2.1 Podmioty relacji w internecie……….. 58
4.2.2 Narzędzie komunikacji przez internet ………..58
4.3 Skuteczność komunikacji przez internet w opinii kooperantów……….. 59
4.4 Wnioski do zakończenia……….. 59


Zakończenie ………..59
Bibliografia ………..61
Spis tabel ………..63
Spis rysunków……….. 63
Spis wykresów……….. 63