Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw z sektora producentów elektroniki użytkowej

3 marca 2019 0 Przez administrator


Wstęp ………..3

Rozdział 1
Istota komunikacji marketingowej

1.1 Pojęcie komunikacji……….. 6
1.2 Pojęcie komunikacji marketingowej ………..9
1.3 Odbiorcy komunikacji – segmentacja rynku ………..11
1.4 Promocja jako mechanizm komunikacji marketingowej ………..15
1.4.1 Sprzedaż bezpośrednia……….. 15
1.4.2 Marketing bezpośredni ………..16
1.4.3 Promocja sprzedaży ………..16
1.4.4 Public relations……….. 17
1.4.5 Reklama……….. 18


Rozdział 2
Media społecznościowe w literaturze przedmiotu

2.1. Istota mediów społecznościowych……….. 20
2.2. Próba typologii mediów społecznościowych ………..26
2.3. Media społecznościowe w komunikacji organizacji z otoczeniem ………..31


Rozdział 3
Charakterystyka rynku elektroniki w Polsce

3.1. Rynek elektroniki użytkowej w teorii marketingu-mix……….. 37
3.2. Rynek elektroniki użytkowej w ujęciu ilościowym ………..41
3.3. Główni producenci elektroniki użytkowej na polskim rynku……….. 44


Rozdział 4
Komunikacja marketingowa producentów elektroniki w opinii respondentów

4.1. Metodyka prowadzonych badań ………..47
4.2. Opinia respondentów nt. wykorzystania mediów społecznościowych przez firmy z sektora elektroniki użytkowej……….. 51
4.2.1. Ocena sposobu komunikacji marketingowej producentów elektroniki użytkowej z nabywcami w mediach społecznościowych……….. 72
4.2.2. Motywy, częstotliwość korzystania z mediów społecznościowych i rodzaje social media w wyszukiwaniu informacji oraz komunikacji nabywców z producentami elektroniki użytkowej ………..72
4.2.3. Ocena szczegółowych działań producentów w sferze komunikacji marketingowej z klientami za pomocą social media ………..73
4.2.4. Czynniki przesądzające o atrakcyjności przekazu marketingowego w mediach społecznościowych ………..74


Zakończenie ………..76
Bibliografia ………..78
Spis schematów, tabel i wykresów ………..82
Aneks ………..84