Wykorzystanie ocen pracowniczych w zarządzaniu zasobami ludzkimi na przykładzie XYZ

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp……….3

Rozdział 1.
Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie bankowym

1.1. Specyfika banku jako organizacji gospodarczej………6
1.2. Pojęcie i znaczenie zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji……….12
1.3. Ewolucja koncepcji i metod zarządzania zasobami ludzkimi……….17
1.4. Zakres zarządzania i rola ocen pracowniczych w kierowaniu personelem……….21

Rozdział 2.
Wpływ ocen pracowniczych na zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji

2.1. Pojęcie ocen pracowniczych……….29
2.2. Funkcje ocen pracowniczych……….35
2.3. Cele ocen pracowniczych……….38
2.4. Ocena pracownika jako diagnoza potencjału ludzkiego……….43

Rozdział 3.
Rola oceniania i wykorzystania ocen pracowniczych w zarządzaniu organizacją

3.1.Charakterystyka relacji występujących pomiędzy ocenami pracowniczymi a procesami motywacji……….47
3.2. Rola komunikacji w procesie ocen pracowniczych……….51
3.3. Charakterystyka kluczowych metod oceny pracowniczej……….53
3.4. Analiza problemów i błędów występujących w przeprowadzaniu ocen pracowniczych……….60

Rozdział 4.
System oceny pracowników na podstawie XYZ

4.1 Charakterystyka XYZ……….68
4.2 System bieżącej oceny pracowników XYZ……….76
4.3 System okresowej oceny pracownika na przykładzie XYZ……….77
4.4 Efektywność i analiza systemu ocen……….85

Zakończenie……….104
Bibliografia……….105
Spis tabel……….108
Spis rysunków……….109