Wykorzystanie reklamy w działania marketingowych na przykładzie wybranej firmy
10 listopada 2019
Wstęp
Rozdział I
Reklama jako narzędzie promocji
1.1. Promocja jako element marketingu mix
1.2. Pojęcie reklamy
1.3. Funkcje i cele reklamy
1.4. Rodzaje reklamy
1.5. Oddziaływanie reklamy na postawy konsumentów i poziom sprzedaży
Rozdział II
Reklama w działaniach promocyjnych koncernów samochodowych
2.1. Stan branży motoryzacyjnej w Polsce
2.2. Otoczenie konkurencyjne firm branży motoryzacyjnej w Polsce
2.3. Rodzaje i skala działań promocyjnych prowadzonych przez koncerny samochodowe
2.4. Istota reklamy w działaniach promocyjnych koncernów samochodowych
Rozdział III
Wykorzystanie reklamy w działania marketingowych firmy X
3.1. Charakterystyka firmy
3.2. Struktura organizacyjna firmy
3.3. Kampanie reklamowe prowadzone przez firmę
3.4. Wpływ reklamy na postawy konsumentów i poziom sprzedaży w opinii respondentów
Zakończenie
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|