Wykorzystanie zabawek i rekwizytów w zabawach tematycznych i konstrukcyjnych w grupie dzieci 4-5 letnich

23 października 2015 0 Przez administrator

Wstęp………2

Rozdział I
Zabawa jako przedmiot analiz psychologicznych i pedagogicznych………4

1. Pojęcie zabawy i jej rodzaje………5
2. Zabawa a rozwój dziecka………10
3. Funkcje i znaczenie zabaw w rozwoju dziecka………18


Rozdział II
Twórczosc w zabawie dzieci………21

1. Co to jest twórczosc?………22
2. Twórczosc dziecieca………28
3. Symboliczne i realistyczne zastosowanie przedmiotów w zabawach jako przejawy
twórczosci dziecka………31


Rozdział III
Problematyka badawcza i metodologiczna………36

1. Problemy badawcze………37
2. Metoda badan………39
3. Organizacja badan i opis opisywanej zbiorowosci………42


Rozdział IV
Analiza obserwacji………46

1. Rekwizyty i ich funkcje w zabawach konstrukcyjnych dzieci 4-5 letnich………47
2. Rekwizyty i ich funkcje w zabawach tematycznych dzieci 4-5 letnich………55



Wnioski koncowe………61



Aneks………66
Bibliografia………91