Wykorzystanie zabawek i rekwizytów w zabawach tematycznych i konstrukcyjnych w grupie dzieci 4-5 letnich
23 października 2015Wstęp………2
Rozdział I
Zabawa jako przedmiot analiz psychologicznych i pedagogicznych………4
1. Pojęcie zabawy i jej rodzaje………5
2. Zabawa a rozwój dziecka………10
3. Funkcje i znaczenie zabaw w rozwoju dziecka………18
Rozdział II
Twórczosc w zabawie dzieci………21
1. Co to jest twórczosc?………22
2. Twórczosc dziecieca………28
3. Symboliczne i realistyczne zastosowanie przedmiotów w zabawach jako przejawy
twórczosci dziecka………31
Rozdział III
Problematyka badawcza i metodologiczna………36
1. Problemy badawcze………37
2. Metoda badan………39
3. Organizacja badan i opis opisywanej zbiorowosci………42
Rozdział IV
Analiza obserwacji………46
1. Rekwizyty i ich funkcje w zabawach konstrukcyjnych dzieci 4-5 letnich………47
2. Rekwizyty i ich funkcje w zabawach tematycznych dzieci 4-5 letnich………55
Wnioski koncowe………61
Aneks………66
Bibliografia………91
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|