Wykorzystywanie social media oraz technik manipulacji i perswazji do celów marketingowych

2 stycznia 2023 0 Przez administrator

Wstęp……….. 2

Rozdział I
E-marketing jako model promocji i sprzedaży

1.1. Pojęcie i istota marketingu ………..4
1.2. Funkcjonowanie marketingu w sieci ………..10
1.3. Social media jako kanał komunikacji marketingowej ………..15

Rozdział II
Prowadzenie kampanii marketingowej w sieci – ujęciu teoretyczne

2.1. Rodzaje mediów społecznościowych i ich wykorzystanie ………..18
2.2. Specyfika komunikacji w social media ………..23
2.3. Miejsce manipulacji i perswazji ………..27

Rozdział III
Wykorzystanie mediów społecznościowych w reklamie na przykładzie przedsiębiorstwa XYZ

3.1. Prezentacja przedsiębiorstwa ………..31
3.2. Założenia kampanii ………..32
3.3. Analiza zastosowanych rozwiązań ………..38

Zakończenie ………..40
Bibliografia ………..42
Spis tabel, rysunków ………..44