Wyposażenie pracowni muzycznych w szkołach podstawowych w XYZ.

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp……… 4

Rozdział I
Istota muzyki w integralnej edukacji wczesnoszkolnej

1.1. Rola wychowania muzycznego w procesie edukacji wczesnoszkolnej……… 7
1.2. Formy realizacji edukacji muzycznej w szkole podstawowej i ich walory ………14
1.3. Wpływ edukacji muzycznej na rozwój dziecka ………22

Rozdział II
Strategie pracy dydaktyczno-wychowawczej nauczania muzyki w ujęciu podstawy programowej

2.1. Założenia programu umuzykalnienia w szkole podstawowej ……… 26
2.2. Standardy programowe edukacji muzycznej w szkole podstawowej ……… 32
2.2.1. Główne cele edukacji muzycznej w klasie I……… 32
2.2.2. Główne cele edukacji muzycznej w klasie II……… 35
2.2.3. Główne cele edukacji muzycznej w klasie III……… 37

Rozdział III
Wyposażenie pracowni muzycznej jako czynnik warunkujący muzykowanie dzieci podczas zajęć szkolnych

3.1. Istota muzycznej twórczości własnej dziecka……… 41
3.2. Istota wyposażenia pracowni muzycznej w procesie umuzykalnienia ……… 43
3.3. Instrumenty muzyczne – charakterystyka……… 45

Rozdział IV
Metodologia badań własnych

4.1. Założenia, cel i przedmiot badań ……… 56
4.2. Problemy badawcze i hipotezy ……… 58
4.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze……… 61
4.4. Organizacja i przebieg badań……… 66

Rozdział V
Wyposażenie pracowni muzycznych szkół
podstawowych w świetle badań własnych

5.1. Charakterystyka badanej grupy nauczycieli ……… 67
5.2. Analiza i interpretacja wyników badań……… 70
Podsumowanie i wnioski z badań ……… 85

Biblografia ……… 88
Spis tabel i wykresów ……… 92
Załącznik ……… 93