Wypowiedzi ustne i pisemne w edukacji wczesnoszkolnej, poziom wiedzy nauczycieli

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp………..3

Rozdział I
Podstawowa terminologia w świetle literatury

1.1 Definicja i funkcje szkoły……….. 4
1.2 Edukacja……….. 8
1.3 Rola nauczyciela w procesie edukacji ………..12


Rozdział II
Formy wypowiedzi w edukacji wczesnoszkolnej w ujęciu definicyjnym

2.1 Charakterystyka środowiska szkolnego – edukacja wczesnoszkoln……….. 18
2.2 Formy wypowiedzi ………..21
2.2.1 Wypowiedz ustna ………..22
2.2.2 Wypowiedz pisemna……….. 27


Rozdział III
Metodologia badań własnych

3.1 Przedmiot i cel badań ………..32
3.2 Problemy badawcze……….. 37
3.3 Metody, techniki i narzędzia badawcze ………..38
3.4 Teren i organizacja badań własnych……….. 42


Rozdział IV
Analiza badań własnych ………..43

Zakończenie ………..48
Bibliografia ………..49
Załącznik ………..54
Spis wykresów……….. 56