Wzorce dokonywania zakupów przez Polaków w sklepach wielkopowierzchniowych na przykładzie sieci dyskontów XYZ.
23 października 2015
Rozdział I
Zachowania konsumentów i ich determinaty
1.1. Determinanty konsumpcji………5
1.2. Proces podejmowania decyzji o zakupie przez klienta ……… 9
1.3. Segmentacja jako narzedzie grupujace klientów w okreslonych wzorcach konsumpcji ……… 14
Rozdział II
Chatakterystyka firmy X
2.1. Historia I rozwój firmy ……… 18
2.2. Działalność Grupy Jeronimo Martins w Portugalii, Brazylii I Wielkiej Brytanii ………20
2.3. Charakterystyka obszaru działalności firmy w Polsce ……… 21
2.4. Pozycja rynkowa firmy
Rozdział III
Zachowania komsupcyjne klientów dyskontu XYZ jako podstawa jego strategii rynkowej
3.1. Polityka asortymentowa dyskontu X jako narzedzie przyciagajace klientów ……… 27
3.2. Wzorce dokonywania zakupów przez klientów dyskontu X ………30
3.3. Glówne czynniki determinujace dokonywanie zakupów przez klientów w dyskoncie X – wyniki badan bezposrednich ………39
3.4. Zarys programu racjonalizatorskiego decyzji konsumpcyjnych klientów dyskontu X ……… 45
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|