Zaborski Park Krajobrazowy jako potencjał do realizacji edukacji geograficznej dzieci i młodzieży szkolnej

7 grudnia 2021 0 Przez administrator

1. Wstęp
1.1. Cel i przedmiot pracy ……….2
1.2. Zakres przestrzenny pracy………. 3
1.3. Zakres czasowy pracy………. 4
1.5. Najważniejsze pojęcia zastosowane w pracy………. 5

2. Charakterystyka obszaru badań

2.1. Położenie i podział administracyjny Zaborskiego Parku Krajobrazowego………. 9
2.2. Położenie obszary na tle podziału fizyczno-geograficznego Polski………. 12
2.3. Walory przyrodnicze i kulturowe Zaborskiego Parku Krajobrazowego………. 12

3. Potencjał edukacyjny ZPK i jego wykorzystanie.

3.1. Oferta edukacyjna Zaborskiego Parku Krajobrazowego ……….20
3.2. Ścieżki edukacyjne ……….24
3.3. Pozostałe działania edukacyjne ……….27

Podsumowanie………. 31
Spis fotografii, rysunków, tabel, wykresów ……….35