Zachowania konsumentów indywidualnych na rynku samochodów osobowych w Polsce
23 października 2015
Wstęp………..4
Rozdział I.
Zachowania nabywcze konsumentów indywidualnych i ich uwarunkowania………..7
1. Istota zachowan nabywczych konsumentów indywidualnych
2. Wewnetrzne i zewnetrzne uwarunkowania zachowan nabywczych konsumentów
3. Modele zachowan nabywczych konsumentów
4. Proces podejmowania decyzji nabywczych przez konsumentów indywidualnych
5. Relacje przedsiębiorstwa z klientami jako determinanta decyzji o zakupie produktu
Rozdział II.
Rynek samochodów osobowych w Polsce i kierunki jego rozwoju……….36
1. Rozwój polskiego sektora samochodów osobowych i jego uwarunkowania na tle rozwoju swiatowej motoryzacji
2. Analiza konkurencji na w sektorze samochodów osobowych w Polsce
3. Segmentacja rynku w Polsce na tle klas samochodów osobowych
4. Analiza sprzedaży samochodów osobowych w Polsce
5. Tendencje rozwojowe polskiego rynku samochodowego na tle rynków europy Zachodniej
Rozdział III.
Preferencje nabywców samochodów osobowych na rynku polskim
w świetle badan bezposrednich…………59
1. Zalozenia metodyczne badan bezposrednich
2. Charakterystyka próby badawczej
3. Czynniki determinujace zakup nowych samochodów przez konsumentów indywidualnych
4. Preferencje zakupowe nabywców samochodów osobowych w odniesieniu do atrybutów pojazdu
5. Preferencje nabywców dotyczace miejsca oraz form finansowania zakupu samochodu osobowego
6. Ogólna ocena zachowan nabywców samochodów osobowych na rynku polskim w świetle przeprowadzonych badan
Zakończenie………..78
Bibliografia.
Aneks……….82
Spis zalaczników………91
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|