Zachowania prospołeczne dzieci w pierwszej klasię szkoly podstawowej a czynniki je determinujace
23 października 2015
Wstęp.
Rozdział I.
Analiza literatury przedmiotu
1.1 Objasnienie podstawowych pojec: zachowania prospołeczne, altruizm, empatia
1.2 Geneza zachowan prospolecznych…………9
1.3 Motywy czynnosci prospolecznych………… 21
Rozdział II.
Zjawisko prospolecznosci dzieci w mlodszym wieku szkolnym
2.1 Wpływ szkolnej grupy rówiesniczej na zachowania prospołeczne dzieci………… 28
2.2 Rola rodziny w ksztaltowaniu postaw prospołecznych dziecka …………33
2.3 Zaspokajanie podstawowych potrzeb dziecka …………36
2.3.1 O potrzebie milosci………… 37
2.3.2 O potrzebie bezpieczenstwa………… 38
2.3.2 O potrzebie uznania …………39
2.4 Wpływ mediów na zachowania prospołeczne dzieci………… 40
Rozdział III.
Metodologia badan wlasnych
3.1. Przedmiot i cel badan …………46
3.2 Problemy i hipotezy badawcze …………47
3.3 Zmienne i ich wskazniki …………50
3.4 Metody, techniki i narzedzia badawcze………… 52
3.5 Zakres i teren badan …………58
3.6 Organizacja procesu badawczego …………59
Zakończenie.
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|