Zachowania zdrowotne uczniów klasy II i III szkoły podstawowej w środowisku miejskim

2 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp

Rozdział I
Wybrane zachowania zdrowotne w świetle literatury przedmiotu

1. Teorie o zachowaniach zdrowotnych
1.1. Obszary edukacji zdrowotnej
1.1.1. Znaczenie środowiska rówieśniczego w zachowaniach zdrowotnych
1.1.2. Wpływ rodziny na zachowania zdrowotne
1.1.3. Rola czasu wolnego w kształtowaniu zachowań zdrowotnych
2. Sposób żywienia dzieci a ich rozwój psychofizyczny
2.1. Zasady zdrowego żywienia w okresie wczesnoszkolnym
2.2. Skutki błędów żywieniowych na rozwój psychofizyczny dzieci
3. Edukacja zdrowotna dzieci w wieku wczesnoszkolnym
3.1. Zadania szkoły w edukacji zdrowotnej
3.2. Rola rodziny w kształtowaniu prozdrowotnego trybu życia


Rozdział II
Metodologia badań własnych

1. Przedmiot i cele badań
2. Problemy i hipotezy badawcze
3. Zmienne i ich wskaźniki
4. Metody, techniki i narzędzia badawcze
5. Organizacja i teren badań
6. Materiał badawczy
7. Społeczno-demograficzna charakterystyka badanych


Rozdział III
Wyniki i analiza badań własnych

1. Zachowania zdrowotne deklarowane przez badaną grupę – wyniki
2. Postulaty pedagogiczne wynikające z problematyki badawczej


Podsumowanie i wnioski
Bibliografia
Spis tabel
Spis rycin
Aneks