Zachowania zdrowotne uczniów klasy II i III szkoły podstawowej w środowisku miejskim
2 marca 2019
Wstęp
Rozdział I
Wybrane zachowania zdrowotne w świetle literatury przedmiotu
1. Teorie o zachowaniach zdrowotnych
1.1. Obszary edukacji zdrowotnej
1.1.1. Znaczenie środowiska rówieśniczego w zachowaniach zdrowotnych
1.1.2. Wpływ rodziny na zachowania zdrowotne
1.1.3. Rola czasu wolnego w kształtowaniu zachowań zdrowotnych
2. Sposób żywienia dzieci a ich rozwój psychofizyczny
2.1. Zasady zdrowego żywienia w okresie wczesnoszkolnym
2.2. Skutki błędów żywieniowych na rozwój psychofizyczny dzieci
3. Edukacja zdrowotna dzieci w wieku wczesnoszkolnym
3.1. Zadania szkoły w edukacji zdrowotnej
3.2. Rola rodziny w kształtowaniu prozdrowotnego trybu życia
Rozdział II
Metodologia badań własnych
1. Przedmiot i cele badań
2. Problemy i hipotezy badawcze
3. Zmienne i ich wskaźniki
4. Metody, techniki i narzędzia badawcze
5. Organizacja i teren badań
6. Materiał badawczy
7. Społeczno-demograficzna charakterystyka badanych
Rozdział III
Wyniki i analiza badań własnych
1. Zachowania zdrowotne deklarowane przez badaną grupę – wyniki
2. Postulaty pedagogiczne wynikające z problematyki badawczej
Podsumowanie i wnioski
Bibliografia
Spis tabel
Spis rycin
Aneks
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|