Zależność zachowania człowieka od wizerunku erotycznego kobiety w mediach


Wstęp

Rozdział I
Erotyka w reklamie

1.1. Reklama – podstawowe pojęcia i funkcje
1.2. Erotyka jako sposób oddziaływania na psychikę człowieka
1.3. Erotyzm w reklamie


Rozdział II
Erotyczny wizerunek kobiety w reklamie

2.1. Stereotyp kobiety w reklamie – pojęcie i źródła stereotypów
2.2. Rodzaje wizerunków kobiet w reklamie oraz ich rola
2.3. Grupy ludzi, do których kierowane są erotyczne reklamy


Rozdział III
Metodologia badań własnych

3.1. Problem badawczy
3.2. Hipotezy
3.3. Techniki badawcze
3.4. Osoby badane


Rozdział IV
Zachowania kobiet i mężczyzn uwarunkowane wizerunkiem erotycznym kobiety – analiza wyników badań własnych

4.1. Zachowania kobiet uwarunkowane jej erotycznym wizerunkiem
4.2. Zachowania mężczyzn uwarunkowane erotycznym wizerunkiem kobiety


Zakończenie
Bibliografia
Załączniki


Aby pobrać, wyślij SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505

Wpisz otrzymany kod

Po wpisaniu kodu, kliknij "Pobieram PDF", pobieranie rozpocznie się automatycznie

Koszt 25 zł netto | 30,75 zł brutto