Zaleznosc zachowania czlowieka od wizerunku erotycznego kobiety w mediach

23 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp

Rozdział I
Erotyka w reklamie

1.1. Reklama – podstawowe pojęcia i funkcje
1.2. Erotyka jako sposób oddzialywania na psychike czlowieka
1.3. Erotyzm w reklamie


Rozdział II
Erotyczny wizerunek kobiety w reklamie

2.1. Stereotyp kobiety w reklamie – pojecie i źródła stereotypów
2.2. Rodzaje wizerunków kobiet w reklamie oraz ich rola
2.3. Grupy ludzi, do których kierowane sa erotyczne reklamy


Rozdział III
Metodologia badan wlasnych

3.1. Problem badawczy
3.2. Hipotezy
3.3. Techniki badawcze
3.4. Osoby badane


Rozdział IV
Zachowania kobiet i mezczyzn uwarunkowane wizerunkiem erotycznym kobiety – analiza wyników badan wlasnych

4.1. Zachowania kobiet uwarunkowane jej erotycznym wizerunkiem
4.2. Zachowania mezczyzn uwarunkowane erotycznym wizerunkiem kobiety


Zakończenie
Bibliografia
Zalaczniki