Zaleznosc zachowania czlowieka od wizerunku erotycznego kobiety w mediach
23 października 2015
Wstęp
Rozdział I
Erotyka w reklamie
1.1. Reklama – podstawowe pojęcia i funkcje
1.2. Erotyka jako sposób oddzialywania na psychike czlowieka
1.3. Erotyzm w reklamie
Rozdział II
Erotyczny wizerunek kobiety w reklamie
2.1. Stereotyp kobiety w reklamie – pojecie i źródła stereotypów
2.2. Rodzaje wizerunków kobiet w reklamie oraz ich rola
2.3. Grupy ludzi, do których kierowane sa erotyczne reklamy
Rozdział III
Metodologia badan wlasnych
3.1. Problem badawczy
3.2. Hipotezy
3.3. Techniki badawcze
3.4. Osoby badane
Rozdział IV
Zachowania kobiet i mezczyzn uwarunkowane wizerunkiem erotycznym kobiety – analiza wyników badan wlasnych
4.1. Zachowania kobiet uwarunkowane jej erotycznym wizerunkiem
4.2. Zachowania mezczyzn uwarunkowane erotycznym wizerunkiem kobiety
Zakończenie
Bibliografia
Zalaczniki
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|