Zarządzanie i wizja nowych produktów turystycznych na przykładzie ziemi jaroslawskiej.

26 października 2015 0 Przez administrator

Wstęp

Rozdział I
Znaczenie produktu turystycznego w rozwoju turystyki

1.1. Podstawowa terminologia turystyczna………….3
1.1.1. Definicje turystyki…………. 3
1.1.2. Podzial oraz funkcje turystyki…………. 4
1.2. Produkt turystyczny, jako element rynku…………. 9
1.2.1. Produkt turystyczny, a dobra turystyczne…………. 9
1.2.2.Marketingowa koncepcja produktu turystycznego ………….14
1.3. Produkt turystyczny w systemie planowania marketingowego ………….16
1.3.1. Etapy powstawania produktu turystycznego…………. 16
1.3.2 Twórcy produktów turystycznych ………….16
1.4. Polskie produkty turystyczne…………. 18
1.4.1 Opis istniejacych produktów turystycznych ………….18

Rozdział II
Powiat jaroslawski – perla Podkarpacia

2.1 Podstawowe informacje o powiecie ………….22
2.1.3. Klimat ………….27
2.1.4. Przemysl ………….28
2.1.5. Rolnictwo…………. 29
2.1.6. Komunikacja 32
2.1.7.Atrakcyjność inwestycyjna…………. 33

Rozdział III
Produkty turystyczne zwiazane z ziemia jaroslawska

3.1. Walory turystyczne jako element produktu turystycznego ………….35
3.1.2. Walory antropogeniczne Ziemii jaroslawskiej ………….44

Rozdział IV
Wizja produktów turystycznych w przyszlosci

4.1. Perspektywy tworzenia nowych produktów turystycznych w przyszlosci ………….63
4.1.1. Regionalny program operacyjny województwa podkarpackiego na lata 2007-2013 ………….63
4.1.2. Strategia rozwoju województwa podkarpackiego na lata 2007-2020…………. 64
4.1.3. Strategia rozwoju powiatu jaroslawskiego na lata 2008-2015 ………….66
4.2 Ruch turystyczny w latach 2004-2008 ………….73
4.2.1. Udzielone miejsca noclegowe ogólem w latach 2004-2008…………. 73
4.2.2. Miejsca noclegowe udzielone w hotelach w latach 2004-2008 ………….74
4.2.3. Miejsca noclegowe udzielone w osrodkach wypoczynkowo-szkoleniowych w latach 2004-2008………….. 75

Zakończenie ………….77
Na podstawie przeprowadzonej analizy sformulowano nastepujace wnioski:…………. 77
Bibliografia ………….78
Spis rysunków…………. 80
Spis tabel ………….81
Strony internetowe: 82