Zarządzanie marketingowe przedsiebiorstwem handlowym na przykładzie sieci XYZ

23 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp…………. 4

Rozdział 1.
Marketingowe zarządzanie przedsiebiorstwem handlowym

1.1.Miejsce marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem…………. 5
1.2.Rola i znaczenie handlu w gospodarce rynkowej…………. 10
1.3.Instrumenty marketingowe stosowane w handlu…………. 16
1.4.Istota zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwie handlowym…………. 21


Rozdział 2.
Zarządzanie marketingowe w sieci XYZ.

2.1. Handel detaliczny w Polsce…………. 27
2.2. Charakterystyka sieci XYZ…………. 32
2.3. Struktura organizacyjna i profile działalności sieci XYZ…………. 38
2.4. Miejsce marketingu w działalności sieci Biedronka…………. 42
2.5. Charakterystyka instrumentów marketingowych stosowanych w sieci XYZ…………. 46
2.6. Zarządzanie marketingowe w sieci XYZ w świetle badan empirycznych…………. 57


Rozdział 3.
Kierunki usprawnien zarządzania marketingowego w sieci XYZ.

3.1. Perspektywy rozwoju sieci Biedronka…………. 70
3.2. Kierunki usprawnien działalności marketingowej sieci XYZ…………. 73


Zakończenie…………. 82
Bibliografia…………. 85
Spis rysunków…………. 88
Spis tabel…………. 89
Aneks…………. 90