Zastosowanie marketingu w działania ch menedzera.

Wstęp

Rozdzial I
Marketingowe zarzadzanie przedsiebiorstwem

1.1. Marketing jako sposób kierowania przedsiebiorstwem w gospodarce rynkowej
1.2. Istota zarządzania przedsiebiorstwem
1.3. Misja i glówne cele przedsiębiorstwa
1.4. Elementy zarządzania w przedsiębiorstwie
1.5. Zadania i narzedzia zarządzania marketingowego

Rozdzial II
Miejsce menedzera w marketingu

2.1. Pojecie i charakterystyka menedzera
2.2. Rola i znaczenie menedzera w marketingu
2.3. Wizerunek skutecznego menedzera
2.4. Decyzje menedzerskie zwiazane z polityka produktu
2.5. Polityka sprzedaży – wyzwanie dla menedzera
2.6. Polityka komunikacji – ksztaltowanie globalnego wizerunku firmy
2.7. Cena jako obszar decyzji marketingowych
2.8. Rola informacji w procesię podejmowania decyzji
2.9. Kierowanie ludzmi w przedsiębiorstwie – kompetencje menedzera

Rozdzial III
Analiza wpływu menedzera na przedsiebiorstwo z punktu widzenia pracownika

3.1. Charakterystyka struktury organizacyjnej firm: Oriflame i Roche Polska
3.2. Analiza wpływu menedzera na przedsiebiorstwo – Oriflame
3.3. Analiza wpływu menedzera na przedsiebiorstwo – Roche Polska
3.4. Analiza porównawcza opinii pracowników w badanych firmach

Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków

 

Promocja 50 % 4,92 zł Promocja do końca miesiąca Promocja 50 % 4,92 zł Promocja do końca miesiąca Promocja 50 % 4,92 zł Promocja do końca miesiąca

Zostaw komentarz

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>