Zastosowanie systemu zarządzania relacjami z klientem CRM w handlu elektronicznym.
20 października 2015
Wstęp………….4
Rozdział 1.
Znaczenie i rozwój systemówCRM w zarządzaniu dla współczesnego przedsiębiorstwa handlowego.
1.1. Model zarządzania przez wartość dla klienta wykorzystujacy CRM………….6
1.2. Pojęcie i filozofia CRM………….9
1.3. Strategie koncentracji na kliencie, wymagania rynku i oczekiwania klienta………….12
1.4. Architektura systemów CRM i jego podstawowe funkcje………….17
Rozdział 2.
Charakterystyka e-commercewspomagajacyzarządzanie relacjamiz klientem.
2.1. Powstanie i rozwój e–commerce………….21
2.2. Rola Internetu w firmie i jego problemy w cyberprzestrzeni………….25
2.3. Zalety i wady handlu elektronicznego………….27
Rozdział 3.
Charakterystyka modelowania zachowan konsumenckich w intrenecie.
3.1. Metody analizy danych w sieci………….31
3.2. Segmentacja i profilowanie klienta………….34
3.3. E-CRM, zbieranie i przetwarzanie danych sieciowych………….38
3.4. Przyklad modelowania zachowan konsumenckich………….42
Rozdział 4.
Wybór oprogramowania oraz wdrozenie systemu CRM.
4.1. Wybór oprogramowania………….46
4.2. Wdrozenie systemu teta_CRM na przykładzie przedsiębiorstwa Optiroc Sp zo.o………….51
4.2.1. Cel i czas wdrozenia systemu teta_CRM………….54
4.2.2. Rola i wymagania stawiane uzytkownikom systemu CRM………….55
4.3. Korzysci, szanse i zagrozenia spowodowane wdrozeniem systemu CRM………….53
Zakończenie………….64
Spis literatury………….66
Spis tabel………….68
Spis rysunków………….69
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|