Zmiany w funkcjonowaniu i organizacji pracy zespołów pod wpływem pracy zdalnej w wyniku pandemii COVID-19 na przykładzie firmy TestArmy Group S.A

22 lutego 2023 Wyłączono Przez administrator


Wstęp ……….6

Rozdział 1
Istota, funkcje i zadania zarządzania w zespole w aspekcie zmiany
1.1 Pojęcie, istota i funkcje zarządzania………. 8
1.2 Pojęcie zespołu oraz klasyfikacja ……….20
1.3 Sposoby zarządzania zespołem i style kierowania ……….23
1.4 Zadania w zarządzaniu zespołem ……….28
1.5 Zmiana – definicje i podejście ……….35

Rozdział 2
Sytuacji pandemii COVID-19 w Polsce ……….39

Rozdział 3
Charakterystyka działalności firmy TestArmy Group S.A.
3.1 Przedstawienie firmy TestArmy Group S.A. ……….42
3.2 Misja, wizja oraz wartości TestArmy Group S.A……….. 45
3.3 Klienci oraz forma współpracy firmy TestArmy Group S.A………. 47
3.4 Specyfika działalności firmy TestArmy Group S.A ……….49
3.4.1 Testy funkcjonalne oprogramowania………. 49
3.4.2 Testy bezpieczeństwa oprogramowania ……….50
3.4.3 Testy bezpieczeństwa infrastruktury ……….52
3.4.4 Testy socjotechniczne ……….52
3.4.5 Przygotowanie do wdrożenia certyfikacji ISO 27001 ……….55
3.4.6 Automatyzacja testów aplikacji mobilnych i aplikacji webowych………. 56
3.4.7 Testy wydajnościowe ……….57
3.4.8 Audyt UX oraz audyt dostępności WCAG………. 58
3.4.9 Szkolenia ……….59
3.5 Struktura organizacyjna firmy TestArmy Group S.A………. 60

Rozdział 4
Zmiany w funkcjonowaniu i organizacji pracy wybranych zespołów.

4.1 Zmiany w funkcjonowaniu i organizacji pracy zespołu sprzedażowego………. 62
4.2 Zmiany w funkcjonowaniu i organizacji pracy zespołu pentesterów. ……….73
4.3 Zmiany w funkcjonowaniu i organizacji pracy zespołu testerów funkcjonalnych ……….77
4.4 Badanie postaw i opinii pracowników na temat zmian w firmie TestArmy Group S.A. pod wpływem sytuacji związanej z pandemią COVID-19 ……….82

Zakończenie ……….91
Bibliografia ……….93
Spis tabel ……….95
Spis rysunków ……….96
Spis fotografii………. 97
Załącznik ……….98