Znaczenie czytania bajek dzieciom w wieku wczenoszkolnym w opinii ich rodziców.

2 marca 2019 0 Przez administrator

Wstęp

Część I
Znaczenie czytania bajek dzieciom w wieku wczesnoszkolnym w opinii ich rodziców – zagadnienia teoretyczne

1. Pojęcie oraz cechy bajki
2. Rodzaje bajek
3. Funkcje, cele bajek.
4. Charakterystyka rozwoju dziecka w wieku wczesnoszkolnym


Część II
Metodologiczne podstawy badań własnych

1. Przedmiot, cel i typ badań
2. Problematyka badawcza oraz hipotezy robocze
3. Metody, techniki i narzędzia badawcze
4. Organizacja i przebieg badań
5. Charakterystyka badanej populacji grupy


Część III
Znaczenie czytania bajek dzieciom w wieku wczenoszkolnym w opinii ich rodziców – analiza wyników badań własnych

1. Częstotliwość oraz sposób kontaktu dziecka z bajką w opinii rodziców
2. Wartości, funkcje oraz rodzaje bajek czytanych dzieciom przez rodziców
3. Zalety i wady czytania dzieciom bajek w opinii rodziców


Podsumowanie i wnioski z badań
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Aneksy