Znaczenie promocji w funkcjonowaniu firm logistycznych na wybranych przykładach.

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp…………5

Rozdział 1
Historia powstania firm logistycznych.

1.1 Definicja firm logistycznych…………7
1.2 Istota i funkcjonowanie firm logistycznych…………12
1.3 Podział firm logistycznych…………16


Rozdział 2
Promocja w świetle literatury.

2.1 Definicja promocji…………24
2.2 Znaczenie promocji…………31


Rozdział 3
Funkcjonowanie promocji w firmach logistycznych.

3.1 Charakterystyka firmy logistycznej „Vento”…………37
3.2. Charakterystyka firmy logistycznej EXPRESSLOGIC sp. jawna…………40
3.3. Promocja w firmach „Vento” i EXPRESSLOGIC…………43


Zakończenie…………48
Bibliografia…………50
Strony internetowe…………52

Opis zawartości pracy:


Układ pracy przyjęto odpowiednio do problemów szczegółowych. Praca składa
się ze wstępu, zakończenia oraz z trzech rozdziałów merytorycznych. We wstępie zawarto
opis ogólny sytuacji problemowych oraz procedury badawczej.

Rozdział pierwszy dotyczy historii powstania firm logistycznych. W rozdziale
pierwszym zostały zawarte trzy podrozdziały: definicja firm logistycznych, istota i
funkcjonowanie firm logistycznych oraz podział firm logistycznych.

Rozdział drugi został poświęcony rozważaniom na temat charakterystyki
promocji w świetle literatury jako głównego narzędzia marketingu w przedsiębiorstwie
logistycznym.

Rozdział trzeci został podzielony na dwie części: definicja promocji,
znaczenie promocji.

Ostatni rozdział stanowi funkcjonowanie promocji w firmach logistycznych.
Podrozdziały opisują wybrane przykłady firm logistycznych, funkcjonowanie w tych
firmach promocji.

Wielowątkowość omawianej tematyki i wynikająca obszerność rozważań
spowodowały ograniczenie analizy tylko do poszczególnych aspektów.