Analiza oferty skierowanej do klientów indywidualnych w banku XYZ.

10 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp

Rozdział 1
Charakterystyka produktów usług bankowych

1.1 Istota, klasyfikacja i specyficzne cechy produktu usług bankowych dla klientów indywidualnych
1.2. Kształtowanie oferty produktowej banków
1.3. Wprowadzanie nowych produktów
1.3.1. Innowacje bankowe
1.4. Wycofywanie produktów
1.5. Instrumenty kształtujące popyt i podaz produktów bankowych dla klientów indywidualnych
1.6. Zarys historii banku XYZ w zakresię usług indywidualnych
1.6.1. Przedmiot działalności banku XYZ


Rozdział 2
Ryzyko usług bankowych i jego ograniczenia na przykładzie XYZ

2.1. Ryzyko usług bankowych dla klientów indywidualnych w banku XYZ
2.2. Metody ograniczania ryzyka usług dla klientów indywidualnych
2.3. Ustawa o kredycie konsumenckim


Rozdział 3
Analiza kont osobistych na przykładzie XYZ

3.1. Konto osobiste dla klientów indywidualnych jako produkt bankowy w XYZ.
3.2. Rynek kont osobistych w Polsce
3.3. Czynniki determinujace poziom zainteresowania kontami osobistymi


Rozdział 4
Ocena produktów bankowych XYZ dla klientów indywidualnych

4.1. Instrumenty rozliczeń
4.2. Karty bankowe
4.3. Lokaty pieniezne
4.4. Stale zlecenia
4.5. Kredyt
4.6. Operacje zagraniczne


Podsumowanie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel