Analiza oferty skierowanej do klientów indywidualnych w banku XYZ.
10 października 2015
Wstęp
Rozdział 1
Charakterystyka produktów usług bankowych
1.1 Istota, klasyfikacja i specyficzne cechy produktu usług bankowych dla klientów indywidualnych
1.2. Kształtowanie oferty produktowej banków
1.3. Wprowadzanie nowych produktów
1.3.1. Innowacje bankowe
1.4. Wycofywanie produktów
1.5. Instrumenty kształtujące popyt i podaz produktów bankowych dla klientów indywidualnych
1.6. Zarys historii banku XYZ w zakresię usług indywidualnych
1.6.1. Przedmiot działalności banku XYZ
Rozdział 2
Ryzyko usług bankowych i jego ograniczenia na przykładzie XYZ
2.1. Ryzyko usług bankowych dla klientów indywidualnych w banku XYZ
2.2. Metody ograniczania ryzyka usług dla klientów indywidualnych
2.3. Ustawa o kredycie konsumenckim
Rozdział 3
Analiza kont osobistych na przykładzie XYZ
3.1. Konto osobiste dla klientów indywidualnych jako produkt bankowy w XYZ.
3.2. Rynek kont osobistych w Polsce
3.3. Czynniki determinujace poziom zainteresowania kontami osobistymi
Rozdział 4
Ocena produktów bankowych XYZ dla klientów indywidualnych
4.1. Instrumenty rozliczeń
4.2. Karty bankowe
4.3. Lokaty pieniezne
4.4. Stale zlecenia
4.5. Kredyt
4.6. Operacje zagraniczne
Podsumowanie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|